Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 24. marts 2012

Valg af fitness center.....

Jaa så blev det weekend og elsker at have god tid og slappe af. At have god tid til at træne og lave dejlig mad. Så jeg tog ned og trænede med min træningsmakker i formiddags - dejlig styrke og vi fik da begge sat nye pr, så fed træning. Bagefter sluttede vi af med en gang spinning - perfekt.

Er i fuld gang med at google fitness centre i Mumbai - glæder mig helt til at slå mig løs i en nyt center derovre... Pt har jeg udkig på disse tre centre:
De er listet i den rækkefølge jeg umiddelbart ville foretrække, men alt efter hvor vi kommer til at bo, bliver det nok det center der er tættest på bolig, der bliver valgt. Blir så spændende...!

Har lige nu bagt en gang vanilje boller til lidt eftermiddags hygge - idag fyldte jeg den ene med bananskiver og lidt blåbær, den anden med bananskiver og syltetøj (kaloriefattig version selvfølgelig :-) ).

Glæder mig allerede til en ny omgang træning imorgen - dejligt endelig at være kommet ind i en god trænings rutine og med god motivation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar