Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 21. marts 2012

Is mousse dessert m banan/blåbær

Færdiglavet banan/blåbær mousse klar til fryseren
Dette må simpelhen være verdens nemmeste og sundeste dessert. Den kan laves med uanede muligheder alt efter smagsønske.

Iaften prøvede jeg mig med en banan/blåbær variant og ja den også bare super god. Den anden dag lavede jeg med lakridspulver og chokolade proteinpulver og den var også bare dejlig.

Der er ikke mange kalorier i denne dessert og det er så nemt, så hvorfor ikke prøve..



Stivpiskede æggehvider med Sukrin
Banan/blåbær is/mousse (til 1 person):
1 bæger past. æggehvider
1-2 ss sukrin
1 ss skyr/fromage frais
½ banan
Lidt blåbær

Bæret med æggehvide piskes stift med 1 ss sukrin og sættes til side. Banan moses med skyr/fromage frais og blåbær. Sukrin tilføjes massen, hvis den ønskes lidt mere sød.
De stivpiskede æggehvider vendes forsigtigt med banan/blårbær massen og sættes i fryseren i ca 1-2 timer.

Og så er der klar til dessert :) I denne postion dessert er der kun ca 100 kcal - det er jo fantastisk!

Har desuden lige bestilt en ny sending Sukrin og da jeg nu var igang med at netshoppe, ja så kom der lidt flere produkter ned i kurven... Bestiller fra denne side, nemt og billigt: Natur og Helse
Har bestilt et par nye varer, blandt andet en ny version af Sukrin, som jeg glæder mig til at prøve samt nogle vitamin vingummi bamser :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar