Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 11. marts 2012

Dinner - fejring ude i byen

Så fik kæresten og jeg fejret vores nye job, men en tur i byen på restaurant. Vi havde i god tid bestilt til "Det glade vanvid", som er et arrangement Van Koch restauranten står for Det var mega lækkert - god mad, god service og en dejlig stemning. Kan kun varmt anbefales. Der var fri bar, så fik da drukket et par glas vin, hvilket kunne mærkes med det samme. Jeg drikker jo ikke meget alkohol, så efter blot et glas kunne det mærkes i benene..

Men men det stemmer jo ikke helt overens med min ikke helt tilfredsstillende træning og tipasset kost for tiden. Jeg har følelsen af at være helt ude af kontrol, oppustet, ikke behagelig følelse i kroppen mm. Og nej det er ikke restaurant besøget der skyldes dette, men nok bare en kombination af det sidste lange stykke tid, hvor jeg ikke helt har spist ordentligt.
Hvis jeg lige prøver at ligge disse tanker væk en stund, så kommer der her lidt dejlige billeder af aftenens arrangement.
Idag venter 2 timers træning om ikke så længe: styre + spinning - train hard or go home :-)


Forret: helleflynder mm


Hovedret: 4 sags løg, brasseret gris og kartoffel suffle


Dessert: chokoladekage, is, chiffon og blommer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar