Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 17. marts 2012

Gynger og karruseller

Min træningsmotivation og min kost kontrol kører desværre lidt frem og tilbage for tiden. Værst står det nok til på mad fronten. Jeg er desværre kommet i det mode, hvor jeg begynder at være ligeglad og bare spiser løs. Jeg ved godt det ikke er holdbart men lige nu har jeg valgt at sige ok, og ikke gå rundt med konstant dårlig samvittighed.

Fredags hygge slik - blev slugt alt for hurtigt
Jeg spiser selvfølgelig ikke usundt døgnets 24 timer, men der kommer mange ting indebords for tiden, som normalt ikke plejer at blive spist.
Det triste er så at min trænings motivation heller ikke er i top, og ja det er virkelig en uheldig kombinationen. Jeg vil dog sige, at jeg får mig slæbt afsted til træning ca 5 gange om ugen. Så lidt spark bagi formår jeg da at give mig selv.

Havde faktisk en helt fantastisk trænings dag med styrke og step event, som bare gik super godt. Step på flere bænke og rundt i cirkel, ja det var fedt... Styrke med lidt fotoshote.. hmm altid sjovt at se sin egen fysik på billeder. Ja diæt tilstande er der jo desværre ikke tale om, men ok tilfredshed herfra.

Træning og kost i fremtiden fylder meget i mit hoved, og jeg tænker meget på hvad fremtiden bringer for mig i Indien. Jeg skal og vil træne, men er stadig lidt nervøs for hvordan det hele kommer til at gå.

Rigtig go lørdag derude :-)

Ryg attack

Dips, elsket og hadet på en gang
Step event - prøver vist at forklare et eller andet
Og et lille link til en fantastisk dejlig step event: step in the mix :-) http://youtu.be/a6h1cHEK_Lg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar