Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 2. december 2014

Salat take away

Bagud.....
Hurra for salat bar take away! Og ofte benytter jeg mig af Annette's Sandwich salat bar. Det er fedt at kunne blande selv og med et godt udvalg i salat barren.

Og take away er nok meget godt rammende for mig pt. Føler mig lige et skridt bagud, både med træningen og med madlavningen (og ikke mindst med kalenderlyset).

Får ikke helt trænet det jeg gerne vil og kommer nogle dage lidt sent hjem , hvor man bare er sulten. Det er her jeg er glad for de sunde take away alternativer, der er i Århus. Lige for tiden hitter Annettes Sandwich salatbar og salat fra Glad på min liste.

Det er fedt at kunne spise sundt, når man ikke lige gider lave mad selv. Og den lyst er ikke den største for tiden. Derfor priser jeg mig lykkelig over alle de valgmuligheder der egentlig er, i forhold til hvis jeg boede i en mindre forstads by.

Så sidder med god samvittighed og nyder min kyllinge salat med humus. Det er da dejligt :-)
Dagens aftensmad fra Annettes :-)
Dette var aftensmaden den anden dag - lækker salat fra Cafe Glad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar