Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 10. december 2014

Ligestilling: kalorier ind = kalorier ud

Det er hvad jeg prøver at opnå i December måned, som så mange andre. Hvis der bare kan være ligestilling mellem kalorie forbrænding og kalorie indtag, så er jeg tilfreds. Om der så helt er og bliver det, ved jeg ikke helt, men jeg prøver !

Ugen er da startet godt med styrketræning mandag og så både køb idag og igår. På trods af dervar is/frost på nogle veje igår og koldt og regn idag. Så er faktisk lidt stolt af mig selv.

Men har også spist flere kalorier end normalt, så der skal lidt til for at få rodet bod på balancen.

Og idag har jeg kastet mig over et nyt projekt i køkkenet, som bestemt ikke er sund eller kalorie fattigt, tværdigmod. Men jeg er super spændt på resultatet...

Men min pointe er nok bare, at hav nu ikke urealistiske forventninger til dig selv i December måned, hvor der normalt hygges og spises lidt ekstra.
Jeg prøver blot at begrænse det, uden at nægte mig selv det. Samtidig med at motionen er vigtig for at prøve at skabe den balance og ligestilling.

Something is beeing created........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar