Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 19. december 2014

Nye protein forsyninger

Har købt mig selv en tidlig julegave - fra mig til mig :-) Nyoptankning på protein fronten. Syntes jeg trængte til lidt nyt og var også ved at købe tør. Der er kommet en ny protein butik i Århus (protein kompagniet) som jeg lige måtte ned og besøge. De har nemlig nogle få Quest bar kasser på tilbud til 180 kr, hvor de normalt koster 250 kr.

Og så ville jeg prøve noget nyt protein pulver idag. Har ellers i mange år været ret tro mod Syntha 6
fra BSN og Delite fra Scitec Nutrition.

Syntha 6: absolut favorit mht smag. Den smager himmelsk selv med vand. Og den er dejlig cremet i konsistens. Tror ikke jeg har smagt en smagsvariant jeg ikke kunne lide. Downside, højt kalorie indhold.

Delite: Total lækker konsistens, meget cremet og tyk. Næsten som en dessert. Og så er der chokoladestykker i chokolade varianten.
Men har nu kastet mig over Nutramino. Har aldrig rigtig været til det, men syntes egentlig deres nye varianter er blevet noget bedre og mere cremet i konsistens. Følte deres tidligere udgaver var alt for tynde og vandede.

Så jeg glæder mig til min chokolade/banan smag samt en ny lækker proteinbar a la bounty. Så nu er jeg klar til weekend :-)



Nyindkøbte lækkerier....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar