Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 24. december 2014

Glædelig løbe jul

Så er det ved at være. Julen er ved at banke på og det er super dejligt.
Må nok indrømme at jeg iår har fået lige rigeligt af julegodter, så har ikke samme higen efter noget sødt. Er faktisk tæt på at være mættet.

Men bare rolig der skal nok faldende end rigeligt ned idag og de kommende par dage.

Fik dog startet juleaftensdag som jeg gør hvert år, med en løbetur hjemme ved mine forældre.

Engang var det en tradition med min bror, men idag var det med mig selv.

Og det er bare super dejligt at komme ud og få lidt frisk luft og ikke mindst bare få forbrændt måske 10% af alt det der indtages om lidt :-)

Fik da sneget mig op på 6 km og endda med solen der tittede frem. Og så hjem og hygge lidt på sofaen med en Questbar :-)

Rigtig glædelig jul herfra !

Mmmm peanut smag.... Loving it :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar