Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 25. december 2014

The secret is out....

Dejligste snehvide morgen at stå op til... Skiftede de udendørs
løbesko ud idag med indendørs fitness sko
Nu går den vist ikke længere... Der er en grund til at jeg ikke har trænet det jeg gerne ville træne, haft manglende motivation, ikke nået mine mål, ikke sat mig nye mål, ikke bagt så meget lækkert sundt, spist for meget, fået alt for meget sukker og ikke mindst blevet lidt tyk.....

Det hele skulle gerne resultere i en juni fitness baby!

Det er ret vildt og ret stort for mig. Det bliver kun lige til den korte version idag, men har dælme haft mine op og nedture med kvalme, træthed og alt for meget usundt mad.

Maven titter noget frem, så det er ikke rigtig til at skjule længere. Jeg træner heldigvis igen efter at have holdt pause, men med noget nedsat styrke og tempo. Er jo blevet mega slap, hvilket er lidt svært at acceptere.
Men idag var jeg en tur i fitness centeret og det var dejligt at lave lidt. Må jo prøve at bevare så meget styrke, som jeg kan. Jeg kan jo heller ikke bare træne igennem og svede alt julemaden og godterne ud af kroppen, som i gamle dage.

Så det er faktisk lidt svært at acceptere, for der er nemlig kommet deller i siderne, men jeg arbejder med det :-) men lige nu nydes juletiden lidt endnu og så satser jeg på at jeg kan komme lidt tilbage på sporet i Januar.


2 kommentarer:

  1. Tillykke med graviditeten, hvor dejligt for jer.
    Ønsker jer et velskabt og sund lille barn i får jer.
    Mvh Rosanna

    SvarSlet
  2. Tusind tak Rosanna.
    Ja det er rigtig dejligt og vi glæder os til alt hvad der venter os.

    SvarSlet