Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 12. december 2014

Sukkergris

Super træning idag, men det tror jeg da pokker
når jeg er high on sugar :-)
Syntes først lige at jeg egentlig var ret god. Træningen er begyndt at falde mere på plads og komme lidt mere i system igen. Og motivationen er tilbage. Men træning er jo ikke alt. For når jeg bare lige kigger tilbage på den seneste uge (de seneste 7 dage), så har jeg faktisk været lidt af en sukkergris.

Ja jeg har fået sukker/slik/chokolade eller ligende HVER dag. Det har bare stille og roligt sneget sig ind uden at jeg har tænkt over det. Jeg har det helt fint med at spise slik og lign, men bare ikke hver dag. Og når man så begynder at mærke lidt buler op kroppen, så er det nok.

Idag toppede den nok og det var også det der fik mig til at tænke en ekstra gang over mine nytilkommende madvaner
Jeg kommer hjem fra job og har egentlig været god. Holdt mig fra småkager og ris a la mandel på jobbet, som jeg elsker. Men så stopper helligheden.

Jeg havde gæster igår (jep her blev også kørt ind), men der var rester.....
Så min pre-workout bliver 4 store flødeboller og en håndfuld vingummier. Jeg tænker dog, det er da lidt skidt så prøver at rode båd på det ved at spise en proteinbar (som om det skulle blive bedre).

Og nej jeg skulle ikke ud at løbe marathon, så jeg kunne forsvare min sukker up-carbning.

Så nu må det være nok. Hvis jeg ikke skal ende med at trille til januar, så må jeg lige sætte bremsen lidt i. No more sugar in weekdays ! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar