Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 8. december 2014

Low carb wrap

Jeg elsker wraps, men hvis man prøver at undgå brød og kulhydrater i for store mængder, så er denne wrap lige sagen.  For for mig er fordelen ved wraps, at man kan putte en masse lækkert fyld i sin wrap. Det er kun fantasien der sætter grænser.
Og derved kan de varieres i det uendelige og samtidig laves ret sunde. Og ikke mindst, så er det hurtig aftensmad, hvis man ikke ønsker at bruge alt for lang tid på maden.

Når man træner direkte efter job, så bliver det ofte lidt sent med aftensmaden og det må derfor godt gå lidt stærkt :-)

Min wrap er ikke lavet på mel, men på æggehvider. Derved er kalorierne meget lave og protein indholdet er højt. Så kan man jo derved putte mere lækkert grøntsagsfyld ind i den.

Low carb wrap (1 stk)
  • 3 æggehvider
  • Lidt HUSK
  • Krydderier
  • Evt lidt hørfrø (kan sløjfes)
Det hele blandes sammen og steges på en varm pande. Skal kun have et par min på hver side.

Jeg puttede kyllinge pålæg, fedtfattig ost, humus og peberfrugt i min wrap.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar