Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 7. december 2014

London baby

Julestemning i gaderne og på pub
Så er jeg kommet til London. Elsker denne by så derfor er vi gerne herovre en gang om året. Det er især mega hyggeligt op mod jul, da der er super fed julestemning i byen.

Så vi har shoppet, gået byen tynd (det må have været min træning, for mine fødder er helt færdige) og hygget.

Vi har jo set de seværdigheder der er at se, så det er mere bare at hygge og slappe af. Og selvfølgelig har jeg fået købt lidt ind til min proteinbar samling derhjemme.

De har et andet udvalg herovre og derfor er der altid nogle bestemte butikker jeg liiige skal ind i.


Mig og en proteinbutik...
Men med lidt hygge og cafe besøg, så kalder trænings centeret vi på mig i næste uge :-) var nemlig
ude at spise kinesisk og fik dim sum - er helt tosset med dim sum og fik mere eller mindre ikke andet til aftensmad.

Det er virkelig en fantastisk spise og man får det alt for lidt derhjemme. Jeg spiste det så ofte jeg kunne i Indien. Så jeg var i heaven igår :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar