Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 16. december 2014

Fødselsdag og sukkeroverload

Brunch brød, hjemmebagte grove gulerods boller og palæo brød
Jaaa havde fødselsdag igår og havde en super dejlig dag. Startede med at fejre den allerede om søndagen med tøse brunch. Masser af hygge og dejlig mad.
Kan ikke prale med en sund brunch, men fik da sneget sunde elementer ind på menuen.
Palæo brød, smoothie baseret på ren frugt, æg, kødpålæg, fedtfattig ost, protein havregryns kugler.... Og så en masse usunde ting. Og det fortsatte så igår og også idag.

Har nu spist flødeboller de sidste 2 dage ud over dem jeg fik i sidste uge, og sidder pt og kæmper
med 3 æsker flødeboller herhjemme. Jeg er alt for svag, når det kommer til flødeboller, men jeg må seriøst til at hanke op i mig selv.
For dem jeg havde med på job, er endnu ikke spist, og min plan er ikke at falde i igen imorgen.

Til gengæld fik jeg lavet hjemmelavet forårsruller igår til fødselsdags dinner og de var super gode. Helt sikkert en genganger :-)

Men nu skal jeg lige kæmpe mig uden om mine fristelser resten af aftenen :-)

Hjemmelavede forårsruller, måske ikke de kønneste, men smagen var der :-)
Fik ikke fejret min fødselsdag med en omgang træning, så det havde jeg til gode til idag. Men må nok indrømme at jeg er noget langt bagud på ligevægtsbom kontoen. Der kommer noget mere indenbords end der forbrændes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar