Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 27. december 2014

Hanging booty!

Sådan så min booty ud for 2 måneder siden...
Det gør den bestemt ikke idag :-(
Føler aldrig rigtig jeg har haft hængeballer, det har ikke været mit problem område, hvorfor jeg aldrig har tænkt så meget på det eller fokuseret på det.
Men skal da lige love for at det er der blevet lavet om på.

Jeg var nede og træne i fitness igår og jeg syntes at kunne begynde at mærke en noget mindre spændstig krop. Tingene er lidt blødere og ikke helt så veltrænede.
Men man går jo ikke ligefrem og ser sin bagdel hver dag, så vidste ikke helt hvor slemt det stod til. Havde måske lidt på fornemmelsen af den var blevet lidt blød, men nok bare lykkelig ignoreret det. Og tænkt nej det kan da ikke passe.

Spurgte så pænt min kæreste, der stod ved siden af mig på løbebåndet om min bagdel var begyndt at blive lidt slatten og hænge lidt. Idet han ikke helt svarede med det samme var jeg godt klar over hvad det egentlige svar var.

Fik ham til at tage et billede (og bonus var at han også lige lavede en video imens jeg gik på løbebåndet). Resultatet..... Forfærdeligt! Jeg var faktisk lidt i chok. Hænge baller og total blød bagdel. Hvad er der lige sket de sidste 2 måneder? En krop i forfald??? Bad ham pænt om at lyve næste gang jeg spurgte...

Jeg prøver naivt at bilde mig ind, at de bukser heller ikke var gode til mig (lysegrå bukser). Så fra nu af trænes der i sort!

Blir sku lidt nervøs for min krops udseende de kommende 6 måneder. Glæder mig bare til at komme iform igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar