Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 31. december 2014

2015 = bulk året :-)

Rigtig godt nytår. Jeg må sige at have taget goderne lidt på forskud, for er jo begyndt at bulke allerede i 2014 :-)
Men det går vel kun en vej. Så 2015 blir helt sikkert det år jeg kommer til at bulke mest, men håber da det meste skal forsvinde igen til sommer (gerne det hele). Er spændt på at se hvor nemt det egentlig er i praksis, for man ved jo aldrig hvordan kroppen kommer til at reagere.

Men der er jo lang tid til endnu. Min første udfordring blir en bikini i slutningen af januar, da vi tager
på ferie til Cuba :-) glæder mig sindssygt meget, men er meget spændt på, hvordan jeg har det med at skulle i bikini med tyk mave (og alle de andre steder der egentlig er begyndt at bule og hænge).

Nedenstående er min "bulk" udvikling fra i sommers til nu. Desværre er jeg hverken blevet stærkere, mere markeret eller større. Jo jo større men ikke muskelmæssigt.
Blev dog bare en lille smule glad, da jeg den anden dag opdagede at der stadig findes lidt muskler og guf på ryggen. Så er det hele da ikke væk :-) vi gemmer det bare de næste 6 måneder under en lille hule jeg bygger på kroppen.

Rigtig godt nytår herfra !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar