Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 30. november 2014

1. Søndag i advent - duften af kanel

Nu er det endelig jul og jeg elsker det. Det er også idag et år siden, at jeg flyttede tilbage til Danmark efter knap 2 år i Indien.
Og kan huske det var super hyggeligt at komme hjem til jul. Men havde ikke min egen lejlighed og mit julepynt, så det var ikke helt jul på samme måde.

Men det er det i år så startede dagen med duften af kanel. Elsker kanel og det dufter bare så meget af jul, selvom jeg ikke kun spiser det i december måned :-)

Lavede havregrød med kanel, sukrin og en smørklat - næsten risengrød, bare meget hurtigere og det smagte fantastisk :-) kunne være det skulle gentage sig inden længe.

Ellers er der blevet pyntet op til jul og tænd jul i anvendt kalenderen. Selvfølgelig også en omgang juletræning, som var super dejlig idag.


Leg day :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar