Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 23. november 2014

Proteinbar heaven i Helsinki

Morgenmad og kaffe.. Så er vi klar 
Igår var bare ren afslapning og hygge. Det er super fedt at gå rundt i en by man overhovedet ikke kender. Og så er det en rigtig flot by. Vi prøvede at være lidt kulturelle og var i deres domkirke, og eller tullede vi blot rundt og fik lidt lækkert mad (nej det var ikke sundt).
Frokost - dejlig varm, nybagt pizza.. Lidt at vsrme sig på i kulden og ja ikke sund frokost idag, men vi nyder det.

Men mest overrasket var jeg nok da vi var i et supermarked for lige at få lidt at drikke. Der var GIGA stort udvalg af protein produkter. Im in heaven.

Stor køler med kun proteindrikke, hylder med proteinpulver og så en kæmpe hylde eller hylde
Happy Girl - proteinbar overload
område med protein barer. Michael kunne næsten ikke få mig ud af butikken, for der var så mange nye barer jeg ikke kendte. De skulle da lige chekkes ud.
Så der blev handlet lidt godt ind :-)

Senere er vi så i et stor magasin a la Illum eller Magasin, og hvad står det ikke ved kassen til betaling i herre afdelingen??? Proteinbarer.. Amen altså det må komme til DK, snart .

Ud over mit proteinbar møde så bar det bare super hyggeligt at gå rundt i et hvidt landskab og om aftenen kunne man rigtig se hvor flotte deres bygninger i centrum tog sig ud.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar