Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 29. november 2014

Lørdags hygge

Endelig weekend og dejlig at have en lørdag der bare handler om at slappe af og hygge. Især nu hvor det er begyndt at blive koldt udenfor.
Så imorges startede jeg med en dejlig frisk morgenmad under dynen på sofaen. Den er så simpel og utrolig lækker, lav på kalorier og høj på proteiner.

Skyr med pære/vanilje smag, hakket æble og mandler på toppen.


Efter lidt råhygge på sofaen så fik jeg lyst til at bage - scones !
Jeg havde ikke nogle blåbær eller noget chokolade og hvad gør man så? Anvender selvfølgelig en chokolade proteinbar og tilsætter den i sine scones.
Jeg anvendte hverken sukker eller smør, så de er meget sundere end traditionel scones.

Det hele var lidt på slum, så må lige notere en opskrift næste gang jeg bager dem :-)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar