Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 5. november 2014

Quick "pizza" to-go

Hvad gør man når man harmens meget lyst til pizza, men ikke har tiden til at lave den, eller lysten til at have spist alt for mange usund kalorier!

Man laver en Quick "pizza" to-go :-)
Helt uden brød eller gluten og kan laves på 5 min, incl bagetid.

Og det var hvad det blev til idag, inden den står på min spinning time i aften. Jeg tog et stort stykke skinke, smurte lidt pesto/krydderurte ud på skinken og lagde cheasy ost 6% på toppen.
I ovnen på grill i få min, og så var den klar. Det er da nemt.

3 simple ingredienser til Quick "pizza"
Fandt denne super lækre krydderurte på tube idag i Føtex. Og der er helt sikkert dømt genkøb. Den smager super godt, og kunne også forestille mig at anvende den med fisk eller røres let op med en salat.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar