Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 18. november 2014

Emty stomach cravings..

Man ved det jo egentlig godt på forhånd, men at handle ind på tom mave og så lige efter træning er en rigtig dårlig ide.

Jeg var sulten og havde lyst til det hele. Havde egentlig håbet på en bland selv salat fra
Dagens impuls shopping
supermarkedet (det kan fåes nogle steder), men salat baren var lukket ?! What kl 18.30???

Så var jeg i vildlede, for gad ikke lave mad og havde lige planlagt denne salat. Mit indkøb resulterede så i lidt af hvert og syntes da selv det var ok fornuftigt det der kom i kurven trods min situation. Ved ikke helt hvad jeg nu skal stille op med det hele, for det var nok lidt en sjov kombi jeg fik købt mig. Og får nok heller ikke spist særlig meget af det idag.
Men i situationen virkede det fornuftigt :-)

Fik mig lidt af hvert og så en færdigpakket salat jeg selv måtte spæde op men noget lækkert ekstra fyld og et par kogte æg.

Men til gengæld fik jeg bikset en sund chokolade kage sammen. Så nu nyder jeg en dejlig lun hjemmebagt sund proteinrig chokolade kage. Bagt som muffins med drømmekage topping. Djævelsk god, hvis jeg selv skal sige det. Opskrift følger.....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar