Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 7. november 2014

Løb-styrke-løb

Idag var motivationen tilbage. Det var super dejligt og blev udnyttet til en gang løb og styrketræning.
Løb og styrke - en super kombi
Da der stadig var lyst da jeg kom hjem fra arbejde, så var det på med løbeskoene og afsted. Løb ned til fitness centeret, styrketrænede og løb derefter hjem.

Det er virkelig en super måde at træne både styrke og cardio og super effektivt. Jeg løber som regel lidt en omvej derned, for at få lidt km i benene. Så det blev til ialt 5,5 km løb og 45 min styrketræning. Helt perfekt.

Og så fik jeg bare lyst til gratin. Det er simpelt at lave og man kan lave den super sund.

Blomkåls gratin (1-2 pers)
  • Ca 100-150 gr blomkål
  • 3 æggehvider
  • 100-125 gr hytteost
  • Lidt kylling eller oksekøds spegepølse
  • Krydderier
Blomkål skæres i små buketter og ligges nederst i et lille fad, æg og hytteost blandes godt sammen med krydderier og kødet. Hældes over blomkål og put evt lidt ost på toppen.
I ovnen i ca 1/2 time og hermed klar.

Gratin med salat med haydari

Ingen kommentarer:

Send en kommentar