Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 27. november 2014

Dinner in less than 10 min

Idag måtte aftensmaden godt gå lidt stærkt, for jeg var sulten og var der ikke mad inden længe, så var jeg nok begyndt at spise noget andet.

Havde nemlig været til træning, så ud og handle og så hjem og lave mad. Jeg er begyndt at have kogte æg i køleskabet, hvilket er super smart, når man er sulten - både som mellem måltid eller til evt aftensmad.
Jeg koger blot nogle ekstra æg, når jeg skal bruge nogle, som kan ligge som backup.

Så idag blev det til salat med æg og krebsehaler. Total guf og virkelig lækkert. Og så tog det under ti min at lave, så det var helt perfekt.

Udover æg og krebsehaler havde jeg revet gulerod (primær ingrediens), agurk, bønnespirer og soltørret tomat. Dressing på toppen :-)

Dagens træning completed !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar