Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 25. november 2014

Sund hjemmelavet æggesalat

Æggesalat er noget jeg forbinder med jul og en sildemad og nu er det jo snart ved at være jul eller julemåneden, så fik lyst til en æggesalat/karrysalat.

Det er super nemt at lave og tager ingen tid, og så er det sundt samt proteinrigt.

Æggesalat (3 potioner)

  • 1/2 æble
  • 4 ss fromage frais
  • 3 kogte æg
  • Karry
  • Salt og peber
  • Lidt dild dressing (giver en kanon god smag)
Hak æble og æg i tern og bland det hele sammen. Smag til med salt, peber og karry. Done !
Der er til 3 potioner som i 3 rugbrødsmadder. Jeg fik blot en enkelt og dertil salat.

Igår måtte jeg seriøst kæmpe med at komme afsted til træning. Ved ikke hvor lang tid jeg brugte med mig selv mht at diskutere men kom afsted.
Og det er selvfølgelig super fedt bagefter. Idag var noget nemmere og havde en super omgang træning.

Der er også en del ekstra kalorier der lige skulle forbrændes fra weekendens mad indtag i Helsinki. Og i og med jeg ikke cykler på arbejde mere, så syntes jeg det begynder at sætte sine små spor på kroppen.

Der er ikke andet for at klø på og hænge i. Hver dag og hver træning tæller.

One happy Girl 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar