Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 16. november 2014

Workout welcome back....

Booty building :-)
Endelig kom jeg i træningstøjet igen og det har været savnet. Har både fået styrketrænet hele kroppen igennem og imorges blev det til en løbetur.

Startede ellers op med ben og balle træning på den første dag efter at have været syg, og det kunne mærkes. Men det er jo det fede ved bentræning, netop at mærke at musklerne arbejder. Og føler jeg har mistet lidt styrke, hvilket jo bestemt ikke er noget jeg trives med.

Men derimod så går det godt med min løbe challange. Startede jo 15 okt, og skal frem til 15 dec, løbe 4 x maraton.
En spinning time tæller dog med i regnestykket for 5 km. Men trods sygdom, så er jeg stadig på sporet, og der er jo heller ikke lang tid tilbage. Men fik da løbet 6 km imorges, og det tæller jo alt sammen :-)

De her små delmål, at træne efter er super dejlige og motiverende i hverdagen og hjælper virkelig til at få presset sig afsted. Så har du lidt svært ved at komme afsted til træning, så prøv at lave et lille væddemål med en makker - det motiverer !

Run run run 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar