Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 22. november 2014

Yksi, kaksi, kolme

Ankomst ved hotellet igår aftes 
Det er vist hvad jeg kan på finsk. Jeg er nemlig kommet til Helsinki på min surprice weekend og det er da alt for fedt.

Har aldrig været i Finland og det er da den fedeste overraskelse. Jeg vidste ikke engang at vi skulle ud at flyve.

Og så lige for at toppe det hele så er der sne heroppe. Et dejligt fint hvidt lag over det hele. Det er da mega hyggeligt. Det begyndte at sne igår og skulle holde idag.

Jeg er super spændt på at se hvad dagen og byen bringer idag. Men kan måske godt se at det der løbetøj nok ikke helt kommer i brug, så skulle jeg da have haft pig sko med. Men jeg tror der er fitness på hotellet, som det skal da chekkede ud.

Og sidst men ikke mindst så så vi nedenstående plakat på hotellet. Det må være go timing, men vi har nok desværre ikke tid til at se dette show. Kunne ellers være mega fedt at opleve.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar