Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 19. november 2014

Surprice

Imorgen skal jeg på weekendtur med kæresten, men ved ikke hvorhen. Det er super spændende og har prøvet at gætte mig frem til alverdens steder.

Jeg elsker jo surprice, så kan egentlig godt lide ikke helt at vide hvad jeg skal eller hvor jeg skal hen. Men omvendt er det meget svært at pakke en taske, når man ikke helt ved hvad der skal i den.

Indtil videre har jeg pakket den med lidt lækkerier (barer mm) samt selvfølgelig noget træningstøj.
Jeg ved ikke om jeg kommer til at bruge det, men man skal vel altid være beredt :-)

Så tasken er pakket fuld med dejlige forventninger og lidt træningsglæde :-) Lad os se hvad det bringer...

Mon vi skal køre, flyve eller noget tredje????
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar