Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 12. november 2014

Sygdom gå væk..

Har desværre ligget syg de sidste par dage og derfor lavet absolut intet. Det er både frustrerende men samtidig har man hverken energi eller overskud til noget.

Jeg har ikke været i fitness centeret siden i fredags, som jo er ret lang tid siden i min verden. Lørdag og søndag var jeg dog kort ude at løbe en lille tur, for det var hvad der lige blev tid til. Men savner lidt mine vægte.

Jeg satser stærkt på at kunne vende tilbage i centeret imorgen og mon ikke jeg så er fuldt restitueret igennem? :-)

Kosten har heller ikke været god, da jeg blot har fokuseret på at få noget at spise de sidste par dage, som jeg havde lyst til. Da jeg så igår endelig havde lyst til bare lidt sundt via en salat, så kørte jeg op til Annettes sandwich, da jeg før har købt bland selv salat der. Men det har de så lukket ned i udvalgte butikker, så der var ingen salat.

Jeg måtte så nøjes med en supermarkeds salat (som ikke altid er speciel lækker). Men blev lidt positiv overrasket. Fik dåsemajs i min salat og havde lykkelig glemt hvor godt de smager (jeg har som ung levet af dåsemajs og fløde Havarti).

Så idag til aften, måtte jeg have noget med dåsemajs.
Så det blev til den simple salat af dåsemajs, tomat, pesto og balsamico. Dertil lasagne uden pasta (bare kød, sovs og tomat) samt en bolle med fedtfattig ost.

Måske lidt mærkelig menu, men det var lige hvad jeg havde lyst til.

Så håber på det kan give mig lidt energi tilbage i kroppen til imorgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar