Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 3. november 2014

Run Forrest Run

Klar, parat, start
Således havde jeg det lidt igår. Jeg var i sommerhus i weekenden og efter lidt for meget mad, så var det tiltrængt med en løbetur. I og med sommerhuset lå tæt op af en plantage med masser af sti systemer og lækkert landskab, så var det oplagt at løbe en tur i plantagen. Og vejret var jo lækkert til at komme ud en tur.

Så min kæreste og jeg begav os ud i skoven (allerede der var jeg presset, da han løber både længere og noget hurtigere end mig). Nå men vi er lige kommet ind i plantagen og hører et skud. Stopper straks op og tænker åh nej er der jagt???

Der var ingen skilte da vi løb ind i området og kunne heller ikke høre mere derefter, så vi beslutter at løbe videre, dog med lidt vagt i gevær :-)

For en sikkerheds skyld løber vi ud til en anden officiel vej ind i sov området og der står der heller ingen skilte med jagt, så lettet løber vi videre.
Vi får så forvildet os ind i sump, tæt skov og en masse mudder, som vi fabrisk prøver at komme ud af. Efter en vandring igennem krat kommer vi ud på en løbebar sti igen og klar til at løbe videre.

Pludselig råber min kæreste "HUND" og jeg tænker fuck er der en hund på vej efter os?? Men nej det er der ikke, men der er en jagt hund lige foran os. Straks bliver vi klar over, at det skud vi hørte var et jagt skud og så er der kun en ting at gøre: RUN FORREST RUN. Vi skal bare ud af den skov i en fart.
Og det kom vi - så det blev en noget anderledes løbetur, med ekstra høj puls samt mudder off-road og til sidst måtte vi løbe hjem langs en nedlagt jernbane, for at have større sandsynlighed for at blive set at en evt jæger.
Jernbanen vi løb på med mega glatte træbrædder, så godt der ikke kom tog, for fokus var på hvert enkelt skrid man tog
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar