Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 1. september 2015

Stress træning

Idag var min 5 gang i fitness siden fødsel. Og det er fedt at komme igang igen, men ikke helt det samme som før. Med en lille på slæb bliver det hele bare lidt mere praktisk og stressende.
Jeg stresser over om han har det godt? Er han sulten? Hvorfor sover han ikke? Stresser jeg ham? Kan han ikke lide at være her? Osv....

Og idag var skam ingen undtagelse. Havde været til kursus om førstehjælp til babyer inden og derefter til træning. Lyder simpelt, men det er det ikke med en lille på slæb. Så jeg fik nok kun trænet i ca 1/2 time, for så magtede jeg ikke mere. Ikke at bebs klagede, det var nok mere mig der ikke kunne slappe af. Følte jeg havde været væk fra hjemmet alt for længe, og kunne han nu lide det,...
Men fik da gået 9 km idag, så lidt træning er det blevet til. Fører nu på første dagen challange for September måned med "flest km med barnevognen".

Skal op på hesten igen imorgen og her er der ingen andre planer end træning på programmet. Så må prøve at få det timet, så han sover imens. Så får jeg klart mest ud af min træning.
Må jo bare glæde mig over at komme afsted. For med en bebs på 2 måneder og 5 x træning, så er det vel ikke helt skidt.

Og fik faktisk gået 164 km i løbet af August måned - det er da ret godt klaret. Det blev ikke til en første plads desværre, men er 4. plads i August Challenge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar