Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 30. september 2015

Stenalder muffins

Disse boller i muffinsforme er super nemme at lave og dejlig sunde. Dejlig nemt at have noget sundt at spise på barsel, så man ikke falder i slik/chokolade fælden. Havde ellers en plan om projekt flad mave til på lørdag, hvor bebs skal døbes og dermed have sit navn, men må nok indrømme at det projekt er mislykket.
Ingen flad mave her trods mine sunde muffins. Men der er vist også spist lidt andet en blot disse muffins. Nå men jeg kæmper videre for den flade mave, det må da lykkes på et tidspunkt.

Stenalder muffins (11 stk)
  • 1 dl solsikke kerner
  • 1 dl hørfrø
  • 1 dl græskar kerner
  • 1 dl mandler
  • 1 ss chia frø (kan udelades)
  • 3 hele æg
  • 2 æggehvider
  • 3 tsk HUSK
  • En sjat vand
  • Salt, peber og lign
Vend det hele sammen og lad det stå et min eller to for at se om mere vand skal tilsættes. Hældes i muffins forme og bages ved 170 gr i ca 40 min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar