Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 7. oktober 2015

Jeg kan, jeg vil...

Så skete det sku allerede.. 5 km på 25 min og faktisk lige på sekundet. Troede der var lang vej til jeg kunne ramme den tid, men nej. Det er mega fedt, selvom jeg jo har løbet 5 km på 20 min tidligere, så er dette en stor sejr for mig.

Og det føltes meget mere naturligt at løbe denne gang. Jeg var afsted med kæresten og lille Noah (ja han har nu fået navn) i klapvognen. Min kæreste var god til at presse mig, så jeg ikke tabte tempo, for jeg var presset. Det var mega hårdt, men jeg ville. Hvor der er vilje er der vej...

Ved ikke lige hvad mit nye mål er, andet end jeg gerne vil have styrketrænet lidt mere. Har ikke været afsted i snart 2 uger pga sygdom, dåb mm. Så jeg trænger snart til at få styrketrænet lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar