Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 8. oktober 2015

Flashback = motivation

Idag er det 4 år siden billedet til venstre blev taget - lige efter min sidste konkurrence til DM i bodyfitness. Billedet til højre er taget for 4,5 måned siden - nogle flere kilo end det første (tør slet ikke regne hvor mange) og med et helt andet fokus. Var træt og udmattet på begge billeder men med hver sin årsag.

Billedet i midten er så 3 uger gammelt og stadig ikke tilfreds med formen. Det bliver man jo aldrig, men der skal lige arbejdes lidt på at komme tilbage igen.
Ved ikke om jeg nogensinde opnår en konkurrence form igen (jo jo lysten vil altid være der), men vil helt sikkert gerne have lidt mere styr på min krop.

Kan ikke se det er nødvendigt at give afkald på den krop man gerne vil have, blot fordi man har fået et barn - det er bare noget svære og hårdere. Men jeg har stadig håbet og motivationen til at komme tilbage til en stærk, hurtig og fit krop igen. Og det er jo det vigtigste.

Utroligt man kan sidde og tænke dette efter alt for lidt søvn i nat. Men har pt allermest lyst til at tage en tur i fitness her kl 7.30 en torsdag morgen. For har nu været vågen i 2,5 time, så er jo mere eller mi der frisk :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar