Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 20. oktober 2015

Step away...

Så har jeg sku været til step for første gang i jeg ved ikke hvor lang tid... Og så på en højhellig mandag aften.

Jeg var faktisk noget nervøs, både fordi jeg ikke har steppet i meget lang tid (gjorde det kun en gang under graviditeten) og ikke mindst fordi Noah skulle være hjemme med sin far uden mig. Det lyder måske stille og roligt, men det er han langtfra om aftenen.

Men jeg kom afsted og steppede løs og det var da fedt at steppe igen - får lidt lyst til at undervise igen, men ved bare ikke hvordan jeg luge skulle få det hele til at gå op. Det duer ihvertfald ikke imens jeg ammer.

Men fedt at være afsted og fedt at være ude alene selvom det faktisk godt kan prikke lidt til ens dårlige samvittighed. Det er svært at være væk fra ham når man er sammen med den lille bandit næsten 24/7


Ingen kommentarer:

Send en kommentar