Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 10. oktober 2015

Netshopping - Nye Quest barer...

Netshopping er blevet noget mere aktuelt for mig efter jeg er kommet på barsel, idet jeg bare ikke kommer ud og shoppe i den virkelig verden så ofte. Det er bare lidt mere besværligt med en lille baby, så derfor er netshopping perfekt, og ofte også billigere.
Denne gang var det de nye Quest bar der er lavet til Halloween jeg måtte smage - ja jeg er lidt Quest skør og fanatisk, men de smager altså vare mega godt.

Og når nu man er igang, kan man lige så godt ligge lidt mere ned i kurven. Alle produkterne er nye for mig med undtagelse af IMO, som er en genganger for mig. Det er super at lave hjemmelavet proteinbarer af samt fransk nougat.

Men først og fremmest glæder mig til at smage de nye pumpking pie Quest bar - anmeldelse følger 😄


Ingen kommentarer:

Send en kommentar