Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 28. oktober 2015

Dessert på ca 100 kcal på 5 min

Ja det kan lade sig gøre - protein skum dessert. Smager dejlig sødt og er utrolig lav på kalorier. Og så tager det 5 min at lave denne dessert. Jeg bruger den meget når jeg er lidt lækker sulten og især efter et måltid, hvor jeg føler chokolade eller lignende skriget på mig.
Desserten kan laves i alverdens smagsvarianter, idag blev det vanilje med kokos.

Protein skum dessert - vanilje/kokos


  • 1 bære past æggehvide
  • 3 ss skyr/fromage frais 
  • 20 gr vanilje protein pulver
  • 1/2 ss sukrin
  • Evt lidt kokos tilsættes
Æggehvide stivpiskes. Resten blandes godt sammen og de to masser røres forsigtigt sammen. Bum hermed klar. 

Kan med fordel også fryses i en time, så smager det super dejligt og lidt is agtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar