Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 29. oktober 2015

Super nemme cookies

Jeg går lidt efter de nemme løsninger pt. Med en lille baby der ikke altid er lige nem pga tigerspring, så må man være hurtig og effektiv i et køkken - for tiden er knap.

Så er det jo godt man kan lave protein cookies på få min. Det kom sig egentlig af, at jeg ikke syntes Bodylabs proteinbarer er de bedste (havde købt dem med double chokolade). De smager ok, men langt fra så gide som Quest. Derfor ville jeg prøve at bage dem, for at se om de blev bedre - og det gjorde de !!!

De blir som chokolade cookies og helt perfekt med lidt flydende chokolade i midten, da der er chokoladestykker i barerne. Total win win og en ny farvorit her.

Jeg tager blot en bar og skærer den i ca 5-6 stykker. Bager dem i ovnen på 200 gr et par min - hold endelig øje med dem, da de nemt kan brænde på, og hvem har lyst til at miste en proteinbar cookie :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar