Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 14. oktober 2015

Hvor der er vilje er der vej...

Det må simpelthen være mit motto pt, for min lille baby Noah er ikke i det gladeste humør pt. Vil helst ikke sove ret meget og meget gerne hænge på mig - en såkaldt tigerspring. Nogle faser ens baby gennemgår, som ikke altid er super sjove for mig.

Nå men det skal ikke hindre mig i at komme ud til træning. For jeg blir jo heller ikke sjovere af ingen
træning. Så i søndags var det løb med ham i klapvognen. Michael og jeg skiftedes til at løbe med ham, og jeg fik da løbet 7 km - ret stolt over distancen på trods af et lidt langsomt tempo. Men det er da en start og det er ikke mindst træning.

Idag var det så fitness - ikke at bebs ligefrem gad samarbejde helt. Gad ikke sove, men kunne da underholde ham lidt med en bold og nogle ældre mennesker i centeret, der syntes han var dejlig. Så de snakkede og smilte lidt til ham, så var han lidt glad igen.

Det er simpelthen viljen der får mig afsted, for syntes ikke altid det er nemt. Især når han nu ikke vil sove... Men hvor der er vilje er der vej...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar