Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 23. oktober 2015

Quest pumping pie bar

Så fik jeg smagt og testet den nye Quest proteinbar med pumpking pie smag - den er lavet for en begrænset periode og derfor måtte jeg smage den.

Jeg havde store forventninger da den er overtrukket, hvilket ingen af de andre Quest barer er. Men
allerede her blev jeg lidt skuffet. Havde forventet overtrukket som lidt chokolade agtig, ligesom de chunks de bruger i mange barer. Men det smagte mere sukkerlags agtigt og ikke lige mig. Selve baren var ok, der er lidt knas i overtrækket som virker fint.

Alt i alt en ok bar, men bestemt ikke min farvorit og ikke en jeg ville købe en hel kasse af. Der er mange andre barer der er meget bedre når det kommer til overtrukne barer. Og generelt er jeg mest til Quest med deres chokolade chunks, så tror jeg holder mig til dem fremover.
Stjerner ? Hmm 3 ud af 6 🌟🌟🌟


Ingen kommentarer:

Send en kommentar