Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 22. september 2015

Projekt flad mave

Dagsformen når jeg prøver at spænde i maven...
Har sat ind på projekt flad mave, for må nok indrømme at jeg havde håbet og regnet med, at den ville være flad nu her 2,5 måned efter fødsel, men nej.
Den er ok om morgen, hvis jeg spænder lidt i maven, men om aftenen så hæver den lige op igen.. Og mine mavemuskler der desværre heller ikke helt samlet endnu.
Men var til træning idag og løb i søndags og vil prøve at komme til fitness enten torsdag eller fredag igen.
Føler mig egentlig ikke tyk, bare træls på maven...

Så der skal ske noget. Barnedåb er om 1,5 uge og vil jo gerne have alm tøj på, uden at se gravid ud. Men har desværre en stor trang til at snacke og gerne om eftermiddagen samt aftenen. Det er en total ond cirkel, for mere vil have mere. Kan egentlig godt holde mig fra slik i hverdagene, men der ryger alverdens nødder mm ned. Ja ja det er måske sundt, men stadig mange kalorier.

Nemt er det ikke, men jeg kæmper mig frem og håber det vil skabe bare lidt resultater.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar