Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 19. september 2015

Olympia

Skal faktisk ikke klage, for vores dejlige lille babyboy er begyndt at sove godt om natten. Ville ønske jeg kunne sige det samme. Men når man er vant til at vågne flere gange om natten for at amme og skifte ble, ja så skal kroppen lige vende sig til ikke at gøre det.
For de sidste par nætter har han sovet mellem 6-8 timer i streg !!! Ja det er sku lidt vildt. Jeg har bryster der er ved at springe :-)

Men når nu man ikke kan sove, så er det jo godt, at der i denne weekend er super underholdning om natten - ikke mindre end Olympia. Det er stort og det livestreames - flexonline.com

Har set lidt forbedømmelser her til morgen, og i nat kommer finalerne. Glæder mig til at se det, så det gør ikke så noget, hvis han ikke kan sove i nat - tænk at jeg skulle sige dette frivilligt :-)

Og og og vil da lige slå et slag for at vi faktisk har en dansker med i år - det er ret stort. Kristina Dybdahl er med og det er da så fedt...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar