Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 21. september 2015

Make it simple...

Nogle gange er simpelt bare godt - især når tiden er knap. Og det er den for tiden når bebs vil underholder om dagen. Så istedet for at falde i brød fælden, så måtte jeg købe mig til en nem frokost. Men den var simpel og lækker.

Købte blot en salat blanding og tilsatte lune fiskefrikadeller (nej ikke hjemmelavet). Så var jeg nemlig sikker på at få noget sundt og ordentlig mad idag.
Dessert var riskiks med peanutbutter :-)

Simpelt og nemt - perfekt når tiden er knap. Og det var den idag hvor det ikke var mig der var til træning, men bebs der var til baby rytmik. Det var vist noget han godt kunne lide...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar