Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 8. september 2015

DOMS er dejlig

Så har jeg oplevet DOMS igen efter flere måneders fravær. DOMS er Delayed Onset Muscle Soreness, som kan opstå efter træning. Og det har faktisk været lidt savnet. Det lyder skørt, for det er jo egentlig ikke ret behageligt, men det giver mig følelsen af at have brugt min krop og trænet igennem.
Ikke at det var været vild og voldsom træning på det sidste. Nok mere bare et tegn på at have trænet meget lidt i lang tid.
Men jeg er øm - alle mulige steder. I mine ben fra løbeturen i søndags og i min overkrop fra styrketræning igår.

Men det er jo så skønt at være igang igen - imorgen står den på baby svømning, så nok ikke så meget motion til mig, men til gengæld skal jeg jo våge mig ud i badetøj, hvilket ikke helt er noget jeg drømmer om pt.

Sidder pt og nyder en pistacie protein blend på altanen i dejlig solskin - blot isterninger blendet med mælk og proteinpulver med pistacie smag. Det smager helt fantastisk.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar