Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 11. september 2015

Tung i r.... - run for it

Har nu været ude at løbe for anden gang siden fødsel. Og det er faktisk lidt en underlig følelse. Min krop er ikke helt sig selv endnu. Det er fedt at komme afsted, men hårdt uden at være forpustet hårdt. Giver det mening?

Jeg løber men har følelsen i kroppen og benene som har jeg løbet en marathon (ikke at jeg har prøvet
det, men forestiller mig det). Har mega tunge ben, og de kan næsten ikke flytte sig. Jeg prøver at presse tempo på, men det er svært. Kunne maks komme op på knap 5 min pr km. Og det er normalt mit langsomme tempo. Uhh der er godtnok langt vej igen.
Jeg bliver ikke vildt forpustet og føler ok overskud, men min krop kan bare ikke løbe hurtigere.

Nå men fik igen kæmpet mig igennem 5 km, hvilket var rart. Løb skiftevis alene og med barnevognen, sa Michael og jeg skiftes. Og ja man kan godt løbe med en barnevogn. Det er lidt tungt, men så er vi alle tre afsted på samme tid = tidsbesparelse :-)

Aftensmaden blev "fejret" med en omgang hjemmelavet koldskål med friske blåbær. Total farvorit her hvor sensommeren stadig er her. Så nemt at lave og selvfølgelig sundt. Tager maks 5 min, og så er aftensmaden klar. Dejligt med lidt musli på toppen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar