Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 3. september 2015

Cookie Dough cookies

Så fik jeg lige 10 min for mig selv, og fik lyst til lidt lækkert til kaffen efter en dejlig lang gåtur med barnevognen. Fik gået næsten 8 km idag så det var dagens motion. Og så må man da godt forkæle sig selv lidt..
Cookie Dough cookies er så nemme at lave og skal ikke bages. Så de kan spises med det samme :-)

Jeg lavede dobbelt potion af normalt, og dem lidt mindre, så fik ialt 9 cookies. De er seriøst lækre og kan sagtens holde sig i køleskabet. De er uden gluten og uden sukker. Bare rolig spiste ikke alle 9 - ihvertfald ikke endnu :-)

Opskriften på en enkelt potion finder du her: Cookie Dough cookies 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar