Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 30. september 2015

At lære at løbe......igen

Jeg var ude at løbe igår og har det lidt som jeg skal lære at løbe på ny igen. Som om jeg ikke har løbet  i flere pr og kroppen lige skal lære hvordan man gør det.

Intet føles naturligt og hvert skridt er tungt. Jeg tænkte igår, nu prøver vi lige at sætte lidt fart på, og hvad.... Ja fik mig kæmpet op på 5 min pr km. Uh det er ikke gode tegn. Dette tempo var min afslappende tempo før.

Så jeg har nu et nyt mål - at kunne løbe 5 km på 25 min. Det lyder måske ikke af meget men det er det for mig pt. Igår kunne jeg løbe 5 km på 27 min så der er noget at arbejde med.

Havde da slet ikke forestillet mig en graviditet og fødsel kunne påvirke min krop så meget. Men så er det jo bare at komme igang igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar