Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 6. september 2015

Optur - just do it

Er lige lidt stolt idag... Første løbetur gennemført og det var mega dejligt. Så jeg har total optur på. Var noget nervøs, for om jeg overhovedet kunne så kunne mærke det hang lidt psykisk i mit hoved. Kan jeg, bør jeg gå? Kommer det til at gøre ondt? Kan jeg holde på vandet? Er mit bækken stærkt nok? Osv

Men det gik overal forventning. Langt fra mit normale løbetempo, men det er også 1/2 år siden jeg kunne løbe sidst. Så man skal jo lige igang igen.

Fik løbet 5 km idag på 27.19 min - så lækkert og så fedt at være igang igen. Kan allerede nu her 2 timer efter løbet mærke det i min bagdel og ben. Skal nok blive godt øm imorgen, men det er jo en dejlig følelse. Har helt savnet den.

Så glad og stolt over endelig at kunne løbe igen - nu skal kondien blot forbedres og tiden blive lidt bedre - just do it.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar