Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 28. august 2015

I fitness center med baby

Kom afsted igår med bebs og ja det kan lade sig gøre. På trods af at bebs kun gad at sove de første 20 min. Og tænkte jeg kan da ikke allerede tage hjem nu, er jo lige startet og havde sådan glædet mig til lidt styrketræning.

Jeg har bebs med rundt i liften under træning. Så kan jeg nemlig holde øje med, om han er ked eller bare hygger.
Nå men op med bebs, og så gik vi igang med at squatte. Jeg holder bebs imens jeg squatter. Det syntes han er sjovt og så var han underholdt lidt. Kunne derefter ligge ham ned i liften igen og træne lidt videre. Så længe han kunne se mig, var det ikke noget problem.
Hvad han lå og prøvede at sige til mig vides ikke, måske noget med "kom nu mor du kan godt".

Men skønt at være afsted og glæder mig allerede til mere træning, for føler pt der er lidt lang vej igen. Føler mig slap og slatten. Så det med at starte stille og roligt kommer helt af sig selv. For kan slet ikke løfte det jeg plejer at løfte. Men det kan da kun gå fremad og nu er vi da igang igen.

Bebs hyggede sig i liften på trods af han ikke ville sove...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar