Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 6. august 2015

Vægttab og vægtøgning

Gad vide hvor mange kilo jeg mangler at smide
for at ramme min normal vægt igen....
Det er lidt andre problemstillinger der melder sig efter en graviditet og fødsel.
For mig handler det om vægttab, men faktisk endnu mere om opstramning og muskelmasse. Har stadig topmave, slatne baller og minimal styrke i kroppen. Jeg er mere end motiveret til st skulle i fitness igen.

Og det er idag 5 uger siden jeg har sat mine ben i fitness.  Det er dælme lang tid siden og en meget lang pause. Man kan da ikke andet end være motiveret.

Men det er helt andre tanker om ens bebs. Her er der fokus på vægtøgning. Tager han nu nok på?  tager han for meget på? er han mon mæt? Sulten?

Så mig og bebs kæmper lidt i hver sin retning, men på trods af slatne baller, så er han da det hele værd. Vi går stadig hver dag, og det giver mig jo lidt motion. Kosten er stadig svær at få på plads, da man måske kun har 3 min til at lave frokost. Så alt der bare kan tages ud af køleskabet og spises uden tilberedning er et hit. Og ja det sætter sine begrænsninger.

Pt køres der stadig meget brød med ost ned samt iskaffe (som heldigvis er noget sundere og uden sukker). Har ikke været på vægten i snart 3 uger, så er noget spændt på hvad den siger her i weekenden. Det er jo ikke lutter sundhed, der er kommet indenbords.

Men at sidde på altanen i sol med iskaffe og bebs er da hyggeligt :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar