Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 16. august 2015

Wiiii - pakkepost

Det er ved at være alt for lang tid siden sidst, så nu skete det endelig igen - pakkepost. Det er virkelig lig lykke. En pakke til mig fra mig, fyldt med lækre sager (proteinbarer og sukrin). Kan det blive bedre???

Var helt i bund med proteinbarer og de er virkelig super at have med på farten i barnevognen, når man ikke altid når at få noget ordentlig mad. Desuden får jeg ikke altid de proteiner og kød som jeg egentlig gerne vil have, så derfor bruger jeg proteinbarerne. Og så er de jo lækre at have som en lille aften dessert istedet for slik.


Har selvfølgelig valgt nogle udfra smag, protein indhold og ikke mindst kalorier. For de kan nemt blive enormt usunde, hvis man ikke kigger sig for.
Størstedelen af dem jeg har købt er med 20 gr protein og 160 kcal pr bar - det er perfekt. Har købt Quest og Weider low carb barer. De smager begge super godt men er heller ikke de billigste på markedet. Men elsker jo de Quest barer med dejlige store "chokolade" stykker i barerne. De er og bliver mine farvorit barer (og nu vist også min kærestes favorit).
Købte denne gang fra nu3.dk. Det var her jeg kunne finde de billigste Quest barer og alt fungerede fint med forsendelse mm.

Men nu kan vi lidt igen, så klar til at trille løs med barnevognen - er vist pt på omkring 61 km indtil videre for august måned. Så mon ikke jeg når min de 100 km, som er målet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar