Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 19. august 2015

Læge check - Ready, set, go ...


Har glædet mig til denne dag - læge check efter fødsel for at se om jeg må bade (svømmehal med bebs) og ikke mindst træne igen. Har jo kun været i fitness kort 2 gange siden fødsel så glæder mig til at komme rigtig igang.

Maven er også begyndt at arte sig lidt. Altså den er jo ikke væk men den er da skrumpet lidt mere ind. På trods af chokolade, brød og ost som gerne spises hver dag. Jo chokoladen er skam sukkerfri, men den feder jo alligevel.

Nå men fik ok fra lægen til at træne, så jeg er super glad og glæder mig allerede til en omgang træning. Blir nok først i weekenden, men dejligt det bliver det.
Jeg må nu det hele mht træning men har også en læge der kender mig. Så fik pænt af vide at det var stille opstart. "Hvis du normalt tager 20 mavebøjninger, så kan du nu starte med at tage 5".
Ihhh det er dagens bedste nyhed - jeg må nu løbe, svømme, styrketræne you Name it ..

Dagens billede af min lille grinebidder :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar